Úkoly distanční výuky

 

 

Distanční výuka má mnohé nevýhody, ale často poskytuje prostor na úkoly, které by ve škole nebyly tak snadno proveditelné.

Žáci 6.A projevili velkou kreativitu při sestavení modelu buňky. Modely vytvořili z polystyrenu, různého ovoce, upekli si pizzu nebo omeletu, sestavili buňku z kostiček Lega. Při vytváření modelu buňky si zopakovali její vnitřní strukturu a nakonec většinu modelů snědli.
Žáci 7.ročníku pozorují ptáky na krmítku. Eliška Himlarová ze 7.B ptáčkům nejen nasypala, ale také společně s bratrem krmítko vyrobila.
Osmáci pozorovali dlouhodobý pokus – volnou krystalizaci soli kuchyňské. Mnozí žáci si pohráli s potravinářskými barvivy a vytvořili širokou paletu barev krystalů.
V 9.ročníku si žáci ověřili oxidačně redukční děje a vyčistili „rodinné stříbro“. Mnozí byli překvapeni, jak jednoduše lze ověřit princip Elektrochemické řady kovů.

Děkuji žákům za jejich pečlivé plnění úkolů a nápaditost, protože většina z nich pracuje na 100%.

Mgr. Kateřina Chrapková

 

 

 
PřílohaVelikost
Adam Fabiánek.jpg62.74 KB
Adéla Kolarczyková.jpg517.59 KB
Barbora Hnilicová.jpg900.75 KB
Eva Habustová.jpeg171.43 KB
IMG_20201116_134036.jpg741.65 KB
Krystalizace- 4,11 (1).jpg694.59 KB
Nikola Lipský.jpg478.44 KB