Žlutozelený den na 1. stupni
Modré pondělí, Šedivé nebo Žluté úterý, Škaredá nebo Černá středa, Zelený čtvrtek – velikonoční týden je plný barev.
V předvánočním čase jsme se vydali s žáky a žákyněmi 8. a 9. tříd do Oder. Tamější střední škola - SŠ Odry, si pro nás a další školy připravila zajímavý program. Zhlédli jsme vystoupení, ve kterých byly představeny jednotlivé obory - kadeřník, masér, automechanik, kuchař - číšník i nadstavbový obor [...]
Read MoreVe čtvrtek 5. prosince 2024 se ve třídě 5. A konal projektový den, jehož tématem bylMikuláš, anděl a čert. Pokračovat ve čtení
Read MoreModré pondělí, Šedivé nebo Žluté úterý, Škaredá nebo Černá středa, Zelený čtvrtek – velikonoční týden je plný barev.
Žáci 8.ročníku si ověřili znalosti dýchací soustavy. Změřili si svou vitální kapacitu plic, dechovou frekvenci, stanovili si svou apnoickou dechovou pauzu a ukázali svou nápaditost při sestavení funkčního modelu plic. Mgr. Kateřina Chrapková a žáci 8.ročníku
Žáci 8.A se zúčastnili odborného workshopu na Střední škole zahradnické v rámci projektu OKAP (Odborné, kariérové a polytechnické vzdělávání v Moravskoslezském kraji). Měli možnost prohlédnout si pěstební zázemí Školního zahradnictví, shlédli ukázky, ale také si prakticky vyzkoušeli, množení a výsevu rostlin.Společně se studenty si vyrobili velikonoční věneček. Všichni jsme si pestré a aktivní dopoledne užili. Naše spolupráce bude pokračovat i…
Projektový den proběhl 22. 3. 2022 a jeho cílem bylo zasvětit žáky 2. stupně do světa finančních produktů. Být finančně gramotný je v dnešním světě k nezaplacení, ale není vždy lehké se v něm orientovat. Proto jsme se celý den věnovali různým tématům z této oblasti. Podívali jsme se na to, jak funguje internetové bankovnictví, jaké produkty nám nabízejí nejen banky a jak velké…
Krásné počasí nás v angličtině vylákalo ven s aktivitou „Stone soup“. Té předcházela hodina čtení, kdy jsme se seznámili s lidovou pohádkou, která je podobná té naší „O sekyrkové polévce.“ Děti si připomněly slovní zásobu týkající se jídla, vyluštily tajenku a pak dostaly úkol: najít v čase 10minut co nejvíce „ingrediencí“ do tzv. Stone soup. Do připravených kelímků pak hledaly…
V hodině anglické konverzace jsme si zahráli na nakupování. Děti si ve skupinkách připravily obaly od různých potravin a jiného zboží, některé skupinky si vyrobily i vlastní košíky, kasu a nacvičily si krátký rozhovor, kdy někdo byl zákazník a jiný prodavač. V anglické nebo americké měně nakoupily, poděkovaly a pozdravily. Jak jsme si hodiny užili, můžete vidět na našem školním…
Na 22. března připadá Světový den vody. Rozhodli jsme se s 5.C využít tento den k vyčištění potoka Rakovec a splnění úkolu do soutěže Hledej pramen vody, ve které jsou zapojeny všechny páté třídy z naší školy. První hodinu jsme plnili teoretický úkol – Vodopočty zaměřený na porovnání ceny kohoutkové a balené vody. Také se děti dozvěděly, jaká je průměrná vodní stopa člověka…
Každoročně je datum 21. 3. spojováno s tzv. ponožkovým dnem. Na toto datum připadá Světový den Downova syndromu a symbolicky odkazuje na podstatu postižení, kdy má člověk v genetické výbavě o jeden 21. chromozom navíc. A proč zrovna ponožky? Když se dají dvě ponožky patami sobě, připomínají písmeno X. Právě proto se staly symbolem Světového dne Downova syndromu. Lidé po…
Tento týden naše škola přijala několik ukrajinských dětí. Mezi nimi i Valerii, která se velmi dobře adaptovala ve třídě 6.B, další děti jsou v 1.a 2.třídě. Rodiče českých dětí okamžitě reagovali na sbírku konkrétního ošacení, kterou vyhlásila paní ředitelka. Paní zástupkyně se pak ujala koordinace a třídění těchto věcí. Dnes se ve školní kuchyňce začaly střádat tašky a pytle s…